girls just wanna have fun

2011-09-05


jag tog mig ut på stan i lördags.
efter härlig familjemiddag hos svärmor & kaj, några cider och ölspel tillsammans med v & v hemma, målade jag läpparna röda och drog på mig bekväma boots för att dansa ute med idolerna fanny och elin.

vilken kväll ! jag kom hemramlandes 4.30 och sov till 12.30 igår. fy vad längesen och fy vad roligt det var ! när elin och fanny kastat in handduken var jag fortfarande kung i baren och dancing queen ute på golvet och fortsatte då äventyret med ex antal partygalna 35 åringar. no mercy !

en sak borde skrivas i sten; man är aldrig äldre än man gör eller känner sig.
fast jag är glad att det är långt mellan gångerna sådana här utekvällar inträffar.
det är roligt att kunna svänga dom lurviga, skratta åt lustiga män som klibbigt försöker smickra en, skrika sig hes på schlager- golvet och hinka redbull och vodka och tycka att det inte smakar någonting.

faktum är att det är omöjligt att hitta mr right där ute. jag är evigt tacksam att jag funnit min och hoppas att han känner detsamma, för jag vill aldrig hamna där. den desperata jakten, om natten, i fyllan och villan. det är sorgligt hur en del bär sig åt. och det gör mig stundom ruggigt förbannad. ska inte vi, som inte är i desperat sökande, ha lika mycket rätt att roa oss som andra ? ett nej är faktiskt ett nej, och det borde somliga lära sig att förstå.
för jag vill i fortsättningen kunna njuta av fler hejdlöst roliga kvällar ute, utan att någon gnuggar sig mot mitt lår och tror att jag är där för att gå hem med honom.

girls just wanna have fun, men inte med dig, och inte med dig och inte dig heller !
HA.



Kommentarer
Postat av: anna

så rätt maria!! & vilken snygggis bild!!

2011-09-06 @ 11:22:36
URL: http://annabrahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0