köpt & köpa eller inte köpa- det är frågan.

2011-09-02

jag vet inte huruvida kvaliteten är på HM's skor. jag tror jag har köpt max ett par, förutom ex antal ballerinor. dock är de oerhört prisvärda och för att inte tala om SNYGGA ! jag har klickat hem ett par stövlar som jag suktat efter länge. jag har redan en omgång låga svarta och ett par med klack i svart, men vill, i höst, utöka samlingen med ett par bruna/ konjak. och jag tror att jag hittat de perfekta.

jag ska dra på mig dessa till blåa stuprörsjeans, skogshuggar- skjorta och pälsväst.

mitt största problem i livet är att jag älskar och kan inte få nog av skor. jag har hur många par som, hur många par som jag heller inte använder/ aldrig har använt. e

tt par HM- skor som jag heller inte kan sluta tänka på är dessa (se bild nedan). jag har till och med drömt om dom. jag ÄLSKAR DOM & skulle verkligen göra allt för att ha dom i min skosamling i höst. de är så VACKRA på riktigt dessutom. underbara ! im in love.

köpa eller inte köpa ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0