idag

2011-09-07

nu förtjänar jag frukost efter två timmar på gymmet. jag låg kvar och velade i sängen förut; ska jag, ska jag inte ? men jag tog mig i kragen, drog på mig nike- byxorna och easytone- skorna. hysteriskt skönt känns det så här efteråt, men jag är hungrig.

idag ska jag springa ärenden i stan, sen åka ner till falsterbo för att gå på kust med michaela. jag är sjukt pepp på ledighetsaktiviteter. igår var jag all by my self och visst det är inte så tokigt, men i längden blir jag ganska trött på mitt eget sällskap. jag brukar bli ganska inaktiv. sen när hela dagen i stort sett passerat får jag ultra ångest och slänger på mig kläder och stressutför lite måsten. helt enkelt, lite sällskap av en kär tös, som dessutom flyttat till vejle, DANMARK- ska få göra den här dagen superduper.

just det, duscha och frukost var det ja ! hur hamnade jag här egentligen ? svettlana borde stå i duschen asap. USCH !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0