google chrome

2011-09-12
rasmus hjälpte mig att refresha min dator igår. vi samlade allt gammalt på en externhårddisk och sen fick det bli en återställning. när teknik inte fungerar blir jag tokig. det måste fungera, så är det bara. jag är född i farstun när det kommer till att fixa med teknik.

med återställningen av windows föreslog rasmus att jag borde använda google chrome som webbläsare. och det är precis just det jag gör. det är inte optimalt att blogga igenom google chrome, men i övrigt älskar jag det ! så coolt. utseendemässigt ser statsidan ut som om man har en mac, och nog är det min dröm alltid.

jag har faktiskt varit inne på att skaffa en ny dator, för att den jag har fungerat så dåligt, men tackvare att rasmus tillbringade igår eftermiddags med att pyssla om den är den nu snabbare än aldrig förr. tack !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0