friendship never dies, unless it is not real

2011-09-20

påtal om oändlig kärlek. emma var här i fredags. spontant kom hon med sin övernattningsväska. jag älskar när det händer. hon är min bästa vän. hon orkar höra på mitt tugg när ingen annan gör det.

vi drack te, doppade ballerina kladdkaka i mjölk och pratade till klockan halv 6 på morgonen. det är inte första gången vi sitter uppe och inte går och lägger oss förrän det egentligen är dags att gå upp. jag älskar henne för det.

det betyder att hon har och tar tid för mig. inte tröttnar och ger upp. hon är villig att ta igen allt vi missar när vi inte kan träffas varje dag som vi kunde i skolan.

elmo och elmo.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0