fredag, fredag, fredag, FREDAAAAG !

2011-09-16


jag är på sjukt stökigt humör idag.
ni vet så, det pirrar och man är glad för att det är en sån härlig dag.
jag ska möta upp fanny och ella snart.
vi ska leka på lekan, och jag behöver cola light. ska försöka ta mig förbi jobbet med, säga hej till mina goa kollegor. bageri cafeet kan vara det bästa som hänt på länge alltså.

ni hittar fler sjukt sköna kattbilder på den här länken.
jag älskar den här med going to the moon, brb.
det är precis min humör. jag dör av skratt !

ikväll vinar jag med maja innan hon drar iväg ut och härjar.
hon har lovat att klippa av mitt hår.
no worries pepz, det blir en bit bara !
det är så slitet att till och med malmös uteliggare ryggar tillbaka.

ska hjälpa milo att fånga en fluga nu !
hon håller på att gå sönder som hon kämpar, stackarn.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sandra

sugen på en STOR fet länk??

klicka på länken för att komma till tävlingen! :D



http://twinblogg.blogg.se/2011/september/sugen-pa-en-lank.html#comment

2011-09-17 @ 20:11:32
URL: http://twinblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0