ett snubblande och bajsnödigt kafébiträde

2011-09-02

här sitter jag ensam och darrar av skräck till house of wax- or not ! seriöst, det kan vara den mest oläskiga skräckfilm ever. jag ligger alltid dubbel av skratt i slutet när paris dör.

egentligen är jag sjukt sugen på vin och dans ute ikväll, men jag jobbar imorgon. det känns mindre förnuftigt att komma bakisflottig till nya jobbet bara efter en vecka. så jag får helt enkelt hålla mig inomhus.

kvällens starkaste får därför bli cola light och överblivna chips med dipp. funderar på att bädda ner mig och sträckse outsourced tills jag somnar. har jag berättat hur rolig den serien är ?

idag hade jag en jätteskum dag på jobbet. jag har jobbat med café i drygt ett år nu och lidit mig igenom många långa luncher där uteblivna kissepauser är vardagsmat.

idag var en sån där dag då jag missade på småsaker. jag vet inte om det berodde på att jag jobbade ihop med chefen. hela morgonen gick jag och var bajsnödig hela tiden för att jag var så nervös att missa något. när dennis förklarade att jag inte behövde vara nervös släppte det såklart, men då var det som att jag istället blev handlingsförlamad. jag la verkligen all koncentration på hyllan och snubblade, bokstavligt talat, mig igenom resten av dagen. usch ! jag hatar att ha såna dagar. det händer sällan, thank god !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0