#%&/@!

2011-09-13

har varit utan min iphone i mer än två veckor. det är hopplöst. nu har jag fått ett kostandsförslag på drygt 5000 spänn för att laga den. jag spyr av ilska ! jag ska alltså bekosta en reparation motsvarande en ny telefon på en skada jag omöjligt kan ha orsakat själv. jag tycker det är så sjukt jävla dåligt att det inte finns ord för det !

jag betalar dyra pengar varje månad för en telefon jag köpt i god tro om att den ska fungera. och när den dessutom inte gör det, och jag kontaktar återförsäljaren, blir det jag som ska stå för kostnaderna. FUCKING OACCEPTABELT !

jag har hört det så många gånger förr. telenor kan verkligen inte ta hand om sina kunder. de sitter där i andra änden av telefonen och gör sig så omöjliga att komma i kontakt med som det bara går. hur lätt är det att konfrontera ett företag när de bara kan nås via telefon. säljaren som gett mig en felaktig vara kommer att fortsätta lura folk i butiken, men han kommer aldrig få stå till svaras för att han lurat på mig en trasig telefon. jag kokar just nu ! vill inget annat än ha tillbaka min telefon, men funderar just nu på att bara säga upp abonnemanget, betala av telefon- helvetet och sen skaffa en nya genom telia.

hur kan man ha så lite respekt för sina kunder ? anklaga dem för att ha haft sönder telefonen själv, när jag knappt vet hur man sätter i simkortet. hur ska jag någonsin kunna bevisa min oskuld när de sitter med min telefon och ett jävla bildbevis ? i alla lägen kommer de att få rätt, men jag tänker fan inte ge mig. jag tänker inte låta ett äckligt företag som bara lurar sina kunder få vinna. jag har mer bakom pannbenet än så !

HA !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0