DON'T !

2011-09-07

må hända att jag utstrålar känslan av att vara vrång just nu, but i don't give a damn. faktum är att jag funderar på att bära en skylt på gymmet; stör mig inte- särskilt inte om du tror att ditt sixpack är snyggare än mitt spänbög !

på gymmet vill man inte bli tittad på, inte pratad med. man vill varken höras eller synas. jag vill liksom inte existera egentligen. det är verkligen inget smickrande appearance jag ligger inne med. en del människor tycks ändå inte fatta att jag motsätter mig samtal och lik förbannat inleder de märkliga kallprats- konversationer.

följande två scenario inträffade på gymmet idag.
en hemskt märklig man rör sig i banor runt just den crosstrainer jag valt att tillbringa kommande 1, 5 timme på. jag blänger lite på honom, ändå ska kan helt ogenerat kommentera mitt tempo och sträckan jag hittills flåsat mig igenom. slutligen känner han väl av mina mördarblickar och säger hejdå.

senare får jag frågan "är den här ledig" av en riktigt vältränad kille, med enligt min smak, lite väl svullna biceps. han syftar i frågan på ribbstolen som jag ligger gott och väl 5 meter ifrån. på en matta dessutom, där jag utför något som är på god väg att ta kål på mina stackars magmuskler. svarat är så självklart att det i sin tur känns överflödigt. ser det liksom ut som jag använder ribbstolen, när jag ligger där och kämpar ? nej ! den är ledig, JA !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0