vad tjänar det till att lägga hela sin själ i någonting om man inte tänker vinna ?

2011-10-13

tre av fyra träningspass avklarade denna veckan. jag är så stolt över mig själv. det är jag som tagit kommandot över min kropp, äntligen !

sötsuget finns där fortfarande, och gärna kvällstid- men jag försöker lära mig att inte lyssna till det. det är faktiskt jag som bestämmer över min kropp. den ska inte kunna säga till mig vad jag ska och inte ska göra.

det är en befriande känsla att komma ut när morgonen fortfarande är gryning och andas den friska och lätta luften och sen veta att när jag är färdig med morgonens pass, väntar en hel dag på mig och jag kan njuta av den på alla sätt och vis.

nu har jag precis ätit en stor, men mättande och nyttig frukost. havregrynsgröt- den är standard, men jag börjar tröttna på knäckebrödsmackor så idag slängde jag ihop äggröra också. ibland undrar jag hur det kan få plats så mycket mat i min mage ?!

jag älskar mitt nya jag. jag har skinn på näsan, känner mig befriad och hälsosam. jag har kommit in i en period där jag har höga förväntningar på mig själv. till skillnad från många andra gånger är jag nu motiverad till att faktiskt se vad som kommer att hända. jag är inspirerad till att lägga ribban högt och hålla ett högt tempo.

-vad tjänar det till att lägga hela sin själ i någonting om man inte tänker vinna ?

m.


Kommentarer
Postat av: Mikki

Jag är så stolt över dig! Du är duktigt:)

2011-10-20 @ 23:44:10
URL: http://missfrid.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Jag undrar om din bror fortfarande letar efter någon att hyra ut sin lägenhet till? Tycker det ser tomt ut där.. Är intresserad av att hyra iaf!

2012-03-14 @ 22:10:48
Postat av: Mikael

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

2012-06-19 @ 19:37:15
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0