in shape- now or never

2011-10-11
Jag har precis knåpat ihop mitt träningsschema för de kommande två veckorna. Det kommer att bli tidiga morrnar, men faktum är att jag är som effektivast i ottan. 

v. 41

Måndag: - 
Tisdag: IW Medel
Onsdag: IW Medel
Torsdag: IW Medel
Fredag: Gymmet 1h - styrketräning
Lördag: -
Söndag: -

v. 42

Måndag: Yoga 
Tisdag: Gymmet 1h - styrketräning
Onsdag: IW Medel
Torsdag: IW Medel
Fredag Kombipass CirkelgymIW
Lördag: - 
Söndag: -

ALL IN ! 
Just nu är jag bara så sjukt taggad på att komma iform. Jag SKA HA platt mage och snygg rumpa. Ikväll är det IW med Berra- bästa instruktören på F&S. Jag ska ladda med havregrynsgröt och promenad ! Jag undrar lite hur mina IW-pass på onsdag och torsdag kommer att gå. Start 07.30 respektive 06.45. Hur gör man då ? Laddar med carbs kvällen innan ? Jag tror jag måste höra av mig till en viss Joppi i Sthlm. 

I övrigt hoppas jag på att kunna klämma in lite fler styrketräningspass. Jag måste bara ha ett fett upplägg. Jag funderar på att boka tid med en PT bara för att få genomgång av maskinerna på gymmet och goda råd angående optimal träning för mig. Om ingen annan är sugen på att lägga upp ett pass till mig vill säga ? 

Nu när hösten snart slår om och blir 20 minus och snöstorm vet ni var ni hittar mig, i svettiga träningslokaler. Eyes on the price. Topp 100 Vårruset 2012. Måste lägga in en högre växel bums !
m.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0