fortsättning följer;

2011-10-06

ja till;

långsamma kolhydrater och mycket fiber, frukt, protein och bra fett.

nej till; stärkelsemat, onödigt socker och dåliga fetter.

funderar på att dra igång en detox. fasta och sen gå all in med citrusfrukter och vätska. lägga nikotin och alkohol på hyllan för ett slag. dock har jag kommit in i värsta träningssvängen igen och njuter när armarna på walkern vevar. jag får ta en funderare helt enkelt. jag är rädd att en detox får hela min mentala balans i rubbning och att jag i stort sett bara kommer ligga orörlig i sängen, utan ork.

stay tuned !

m.


Kommentarer
Postat av: anna

Detta låter HELT KORREKT. du är grym!

2012-01-13 @ 15:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0