working 9-five +3h

2011-05-26

jag kom inte upp på någon powerwalk imorse, och det här är ingen dålig ursäkt. jag ville helt enkelt inte. är rädd för att jag, om jag kör non-stop, kommer att langa en ny omgång av vårsnuva. det är nämligen så att halsen spelar mig ett spratt igen. jag orkar inte bli sjuk igen- så det så !

imorse insåg jag att imorgon är det fredag som brukar innebära ledighet, åtminstone varann helg. inte denna dock- trots jobbehelg förra veckan. något som det ska bli mindre av denna helgen är alkohol. istället satsar jag på mer vila, mer mys med familjen, mer morgonpromenader, mer god mat och ompyssling. det är jag förtjänt av. 194 timmar skapade jag ihop på jobbet denna månaden.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0