white is the new black

2011-05-17

jag ska planera in en köpenhamns- visit med min vän sanna inom snar framtid. jag är på jakt efter danska märket obcejt. det går att hitta online, men jag vet faktiskt inte vilka andra eventuella återförsäljare det kan finnas i den här stan. å andra sidan vet jag inte om det finns några på andra sidan sundet heller, men det känns som om det vore mer sannolikt att trilla över en lite boutiqe på ströget än här hemma i malmoe.

jag har snöat (höhö) in på vitt. vita byxor, vita toppar, vita klänningar, vita skor och vita väskor. inte enbart vitt, men beiget, nude, creme och äggskal. egentligen har det aldrig varit min grej. jag vill inte behöva titta två gånger när jag ska sätta mig för att inte bli skitig i baken. i sommar känns det dock rätt. jag vill vara dressad från topp till tå i vita skira plagg.

m.



acne- 11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0