starstruck

2011-05-04



det finns så mycket vackra kvinnor runt omkring en. ja, alla är ju vackra på sitt sätt, men en del kan man inte låta bli att fascineras över och inspireras av. min absoluta favoritkvinna är, förutom mamma, petra tungården. jag läser om henne jämt, följer det hon gör. nu kommer denna fantastiska människa till malmö om två veckor för att i butik presentera sitt smink som hon lanserat ihop med kicks och duwop. jag har såklart klickat hem hennes godispåse för sommaren och bara längtar tills jag får se henne på riktigt. när jag behöver glamour i mitt liv, då läser jag hennes blogg. det kanske bästa av allt; det finns ingen som ändå är så skör och känslig mitt i allt det där och vilket jävlar-enamma hon har den kvinnan. coooolast !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0