my best friend is sunshine

2011-05-31

jag står i startblocken för en dag på stranden. imorgon är det den första juni och första dagen på årets första sommarmånad. jag kan inte vänta dock, särskilt inte när det är 18 grader ute och jag är ledig idag och inte imorgon !

tvätten är nästan avklarad och lägenheten nystädad. jag såg till att komma upp i tid för att kunna ta vara på dagen. det är ju på tisdagar alla måsten utförs och då gäller det att komma igång i tid.

min nya bikini ska invigas och jag funderar på att kanske ta ett dopp på stranden också om det nu är så varmt och skönt som jag hoppas på. tänkte först att jag skulle plocka med mig datorn ut, men vad finns det för mening med det. jag ska nog bara ha med mig en god bok.

dags att kicka igång den här dagen. woop woop !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0