min iphone lever sitt eget liv

2011-05-24

jag skrev förra veckan om att min iphone försökte begå självmord, men ångrade sig i sista sekunden. jag var så glad att den dessutom var intakt när jag plockade upp den från marken. imorgon är det dock jag som åker med den till sjukan aka max, i alla fall... efter träningen i fredags gled den ur fickan och jag möts nu varje gång det plingar i den, av ett krossat glas.

jag har tagit kontakt med försäkringsbolaget vi har och är plötsligt evigt tacksam över den drulleförsäkring som försäljaren lyckades övertala mig till att köpa. nu betalar jag inte mer än 1200 för självrisken. bytet av glas kommer kosta 1500, men trygg hansa betalar ut mellanskillnaden. jag har dessutom fått välja reparatör helt själv då firman de sammarbetar med finns i göteborg. jag är positivt överraskad. någon gång ska man ha lite flyt, även jag !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0