jag kör allt så länge jag orkar, och sen när jag håller på att dö, kör jag 5minuter till.

2011-05-03

jag kände mig som en geléklump i ett hamsterhjul på gymmet. fyfan, vad otränad min kropp är. så är i efterhand är jag trött, men mest tom- på ett skönt sätt. nu är det gjort och jag gav allt. jag ville ge upp efter en kvart, men jag var faktiskt på gymmet i mer än en timme.

det är kanske lite tafatt såhär i början, men jag har faktiskt varit där och jag är stolt. jag som alltid har varit aktiv och dessutom alltid velat vara bäst jämt, med allt- känner det som en befrielse att faktiskt ha kommit igång igen. nu ska det inte få rinna ut i sanden.

cross'en är både svårare och jobbigare än jag kunnat föreställa mig. jag hade svårt att hålla ett jämt tempo, därför tänkte jag; jag kör allt så länge jag orkar, och sen när jag håller på att dö, kör jag 5minuter till. det är kanske inte så man ska göra, men tills jag fått rytm, fått upp flåset och känner mig bekväm bland alla maskiner- tänker jag köra sådär. det var faktiskt första gången jag såg många av de där apparaterna, så om jag såg rolig ut; fine då bjuder jag på det, jag är åtminstone där !

en timme till lunch med jennan och vi har ingen frukt hemma. jag är så hungrig och sjukt sugen på räksallad.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0