ingenting blev nyttigt trots allt

2011-05-17

jag har ägnat dagen åt inget särskilt. lunchdejten med kajsa ställdes in och i samband med det gick luften bara ur mig. jag fick lust till ingenting. jag till och med sköt på städningen tills det att det inte fanns någon återvändo.

trots brist på aktiviteter idag har jag ändå fått gjort en del. storstädning av lägenheten var verkligen nödvändigt. det är tråkigt när man är mitt i allt torkande, dammsugande och moppande, men när man är färdig- vilken befriande känsla.

när jag ändå hade ångan oppe, stack jag ner på gymmet. först körde jag järnet på löpbandet i en timme, och efter det hakade jag på styrketräning med rasmus.

jag ska sätta ihop ett schema för hur träningen ska se ut. denna veckan ut kör jag dock på 5 km PW/ dag- antingen på gymmet eller ute och på fredag blir det premiär för indoor walking.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0