och ingenting är trasigt så länge det går att laga med silvertjep..,

2011-03-06

vilken kalashelg. gott sällskap. god mat. härliga tillskott i garderoben. nöje i överflöd. precis så som jag önskade att det skulle vara. då kan jag koppla av.

imorgon är det måndag och då tar vi nya tag. nya tag med jobbet. nya tag med att äta som innan jag blev sjuk. nya tag med motion. fokus !

det är lätt att vara kaxig och skylta med saker och ting så fort man gjort något bra, men att erkänna sina fel och brister är man inte lika givmild med att göra.

jag tänker inte sitta här peka ut saker som jag gjort. jag gör saker på mitt sätt och jag gör saker för mig och ingen annan. huvudsak är att jag mår bra. det handlar om att leva, inte att begränsa sig så att folk kan skratta åt det som är ens dåliga karaktär.

jag mår bra och det tänker jag fortsätta att göra, oavsett vad det må innebära ! det är aldrig fel med förändringar och att prova nya saker, bara det inte begränsar vem man verkligen är. och ingenting är trasigt så länge det går att laga med silvertjep- i mitt fall innebär det; undantag finns till för att göras, men det ger också anledning att try even harder.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0