life ain't worth givin' up, inte på något !

2011-03-05

life ain't worth givin' up, inte på något...inte ens på fiberhusk. jag hade fått klara direktiv. fiberhusk; krossat psyllium, kostbibrer endast, i pincip och sorteras bland andra glutenfria varor. letade som ett djur och ingen konsumpersonal hittade jag heller. men ibland hjälper det att plocka på sig det andra och inte stirra sig blind på saker man aldrig sett förut. i detta fallet, ramlade fiberhusken nästan över mig. så nu blir det pannkaksfrukost- the LCHF-way. enligt alla recept på bloggar runt om i cyberspace ska detta smaka ruggigt likt "riktiga" pannkakor, så ingen press fiberhusk, ingen press ! skulle detta smaka bajs, ja...då har jag laddat upp med älskad keso och färska hallon och jordgubbar. lets go brunch y'all !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0