detta går ut till er som skulle göra allt för att vara i 'mina' skor, eller att överhuvudtaget ha ett par skor !

2011-05-17

vilket väder vi har.! men jag försöker se det hela med en gnutta optimism ändå. vi ska helt enkelt vara glada att vi har väder. lite regn/hagel/blåst om vart annat är inte ens en piss i nilen jämfört med tsunamis och jordbävningar.

det är så lätt att ifrågasätta och klaga över det som, runt husknuten, inte går ens väg. jag ska försöka bli bättre på att sätta mig in i andra och andras scenarion, tänka lite mer på andra och glädjas över det som jag faktiskt har.

carpe diem, oavsett väderlek liksom ! dags att vara tacksam och göra något för någon annan. skänka pengar gör jag så gärna- men det måste finnas något mer, något större ? jag vill verkligen att det hjälper !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0