the perfect shoe

2011-06-15

den perfekta skon är bara en illusion. det är därför vi kvinnor aldrig får nog att av skaffa fler. ungefär som att välja och vraka bland männen. undantagen exiterar, men det är få. thank god- det är fantastiskt att vara den mest lyckligt lottade flickan i världen. höhö !

och andra sidan kan min tur i kärlek ha gjort att jag har mindre tur i sko- kärlek. jag får aldrig nog. alltid är det någon som skaver, och jag tröttnar så fort. måste därför skaffa nya hela tiden ! why, oh why ? när jag dessutom faller pladaskt är där alltid något som står emellan mig och my true love. just nu suktar jag efter två skönheter. kan inte bestämma mig vem som är zues nog att troget pryda mina sommarfötter.

dessvärre är båda slutsålda i min storlek.
värdelöst, när man är så kär som jag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0