skönhetstips

2011-06-30

att jag skulle dela med mig av skönhetstips det trodde ni aldrig va ? mitt bästa, när det är sommar och tempen pendlar mellan 25 och 30 sträcket. DRICK ! nyckelordet är H20 och gärna med citron i. jag har en kanna i kylen alltid, som jag så fort jag hällt upp ett glas, fyller på med nytt. jag vet inte exakt hur brutalt många liter man svettas ut, men tro mig, man gör det ! citron- och citrus i övrigt detoxar extra i det redan renande vattnet. det kanske mest värdefulla ändå, det blir roligare att dricka NÖDVÄNDIGT vatten om det smakar något. så till alla; ha alltiden en liten pet- flaska i väskan och gärna två om du ska ner på playan !

simma lugnt,

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0