roadtrippin'

2011-06-03

nu drar vi på roadtrip till okänd ort. det blir hela skaran ohlin och såklart rasmus och anna. jag är så taggad. det ska bli årets finaste helg och jag är nyinsmord för att bättra på brännan. jag vet inte vart vi ska, men det känns som att det kvittar. nu känns allting hur bra som helst. vi kan hamna i en mygginvaderad skog med lera upp till öronen och jag kommer ändå ha roligt ! jag är dock lite mer inställd på spa eller något åt det hållet. i alla fall ska det delas glädje den här helgen och en sak ska ni veta, jag tänker fan inte ligga i skuggan ! ha det så bra- för bra, det kommer vi ha upphöjt till "så långt man kan räkna till"

SKÅL !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0