semester part 2

2011-07-30

igår hade jag och fanny en sån där efterlängtad tjejkväll. vi lagade tacos, kurade upp i soffan, tittade på film och snackade skit- för det är precis just det vi gör allra bäst. kvällens film blev burlesque och trots att handlingen var förutsägbar som tusan- njöt jag tillfullo. underhållande till max !

idag har vi inte hunnit med mycket. vi är i princip nyligen uppstigna. efter våffelfrukost och tvätt sov vi middag som varat till nu. vi ska beställa hem pizza och krypa upp i soffan. ingenting känner jag för idag. vädret är höstlikt och jag blir så deprimerad då.

imorgon åker vi med fanny, linus och ella till småland. det blir några dagars stughäng för oss. linus ska fiska har han tänkt. jag ska få med mig fanny på powerwalkar i skogen. det blir en tur till växjö. ella ska vi leka med och bada med. rasmus ska få grilla. jag hoppas dessutom på en kanottur om vädret tillåter. kvällarna ska vi säkert tillbringa med myggen- drickandes vin eller liknande. jag längtar så. vårt sommarhus är frihet och avkoppling och det känner jag att jag behöver på riktigt. komma bort från allt. bli klok på vad jag ska göra med saker och ting nu i den snaraste av framtid.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0