holiday !

2011-07-06

jag har inte tid att vara aktiv här. jag njuter av ledigheten. igår kom jag och venessa hem efter ett par dagar i åhus. jag älskar nog åhus som sommarstad mer än näset. det borde vara omöjligt, men inte då. det är fantastiskt vackert längs strandpromenaden och hamnen är amazing !

venessa har en hel drös kusiner som spelar fotboll, så vi har de senaste dagarna varit aktiva supporters under åhus beach soccer- turnering. nästa år ska jag anmäla ett eget lag, lätt ! beach soccer kan nog vara det roligaste ! utöver strandhäng njöt vi av campinglugnet. jag har kanske inte sovit som en pinsessa, men kul har jag haft.

falsterbo horse show har kickat igång så resten av semestern blir det party-yyyy ! oslagbart roligt är det att dansa bort nätterna nere på falsterbo strandbad. dagarna ska jag tillbringa på stranden och bättra på min redan ganska solbrända hud. solen är otroligt stark just nu, det är nästan läskigt. jag är dålig på att använda solskydd, men nu måste jag ! jag vill inte börja fjälla så fort jag står på märtas igen, så nu solar vi safe. benen ska dock få sig en omgång sololja ! idag blir det båt-åk med tarzan och mackan- underbart !

på återseende, simma lugnt !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0