januari börjar året..,

2011-01-07

januari är bästa månaden. det är min månad. efter chamonix-veckan kan jag räkna till min födelsedag på en hand. såklart ägnar jag kvällen åt lite eventuella present-förslags-surfing. några förslag för dyra för att ens nämna, men jag gör det ändå.

jag har aldrig varit någon dunjacke- typ. och en stor och vräkig kanada gås har heller aldrig varit min grej. till nu... om jag hade alla pengar i världen skulle jag bygga en walk-in-closet och fylla den med jackor. främst i samlingen skulle jag ha en snygg, blank och dunig kappa från montclair. damigt ?

-eh, ja. majoriteten bland överklasskvinnsen bär såna när de struttar in på märtas all dress up, från topp till tå. jag lägger knappt märke till perfekta lockar, rosa läppar och den ena väskan dyrare än den andra. jag bryr mig inte. när jag ser en blank montclair- jacka stannar hela världen. jag är kär.

hur kan en blank jacka vara så intressant egentligen ?




Kommentarer
Postat av: johanna

fan att du inte sa det tidigare. Sålde min på blocket i förrgår. Haha. Puss

2011-01-09 @ 23:38:50
URL: http://eastsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0