var rädda om er

2011-02-02

jag har acklimatiserat mig fort i storstan, tycker jag. jag har liksom vant mig vid att det luktar konstigt, att det aldrig är tyst och att tempot sällan är under det maximala. fast det finns någonting jag aldrig kommer att vänja mig vid, men som jag misstänker att jag blir illa tvungen till att gilla, om jag ska överleva. folk kör som idioter i den här stan. särskillt vid övergångsstället på föreningsgatan vid paula skolan. igår håll jag på att bli påkörd när jag stod mitt på övergångsstället. föraren som, antagligen inte såg mig, fick ställa sig på bromsen så att hjulen skrek. jag gick darrandes vidare, men fick ringa rasmus och gråta lite. jag var så chockad. så till alla er där ute, var rädda om er i trafiken !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0