söndag

2011-02-20

avnjuter (?) en fantasilös knäckebrödsfrukost. det händer sällan att jag saknar aptit på morgonen, men idag är en sådan dag. mutar mig själv med en croissant också, mest för att jag vet att jag kommer bli grinig kl 11 om jag inte ätit ordentligt. orkade varken ställa mig och koka gröt eller fixa med ägg och sånt. ibland hinner det inte fikas på jobbet innan lunchen drar igång och då är det kört om man inte bottnat med något hemma. igår hade vi hur mycket att göra som helst efter 12 och trots att jag hade slukat en tallrik gröt till frukost gick det inte att svischa över golvet på märtas, hur fort som helst. då svartnade det för ögonen på mig. otäckt ! nu ska jag svepa mitt glas med c-vitamin och sen försöka få i mig mitt övervarma te och sen ska det kutas till bussen. ikväll myser jag med cicci !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0