lets do it

2011-02-19

jag jobbar typ ihjäl mig. okej, kanske inte- men nu är det fett intensivt. 13 dagar á mostly 10timmarspass innan jag är ledig igen. jag tror jag har två dagar "sluta kl ca 15 som brukar bli 17". från och med måndag ska jag också trycka in motion. yoga samt styrketräning. ska damma av wii'et- helt enkelt. jag MÅSTE komma iform. nu finns det  fan inte fler ursäkter. skämdes så när jag läste kicki's inlägg om hur hon kommit så bra iform. true story, det finns tid om man bara tar sig i den där förbannade kragen och gör det. så ja, lets do it ! tänkte också ta tillfälle att utnyttha helgkvällarna till att planera ett ordentlig matschema med; jo-jo's och no-no's. måste få koll på det här med socker och inte socker. i alla fall så kickstartar jag denna morgonen med havregrynsgröt á la min special med linfrön, russin och äpplebitar. en ostmacka på pumpernickel, te och c-vitamin. i'm ready to rock.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0