höjden av klumpighet

2011-02-10

jag nådde höjden av klumpighet idag, på jobbet, när jag stod och vek kartonger ! no doubt ! grönsaker får vi i lådor/kartonger ofta utan lock, men som är förstärkta i hörnen. -alltså omöjliga att vika ihop. bestämde mig för att enkelt lösa det hela genom att ställa mig på kartongen och med ett jämfotahopp platta till den. fail ! jag missbedömde underlaget. kartongen blev platt men stack iväg över singeln och jag for i backen. nej, fan ! jag for inte bara i backen. jag ramlade okontrollerat baklänges och slog huvudet i ett gäng staplade barnstolar. tur i oturen ? jag vet inte hur det är med dig, men jag föredrar barnstolar i plast framför handikapprampen i betong. tråkig kant att slå bakhuvudet i. outsch !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0