outsourced

2011-08-29

jag kom över en ny serie; outsourced. det är verkligen min genre. den innehåller precis allting som jag älskar: en lagom allvarlig handling, kul karaktärer, förälskelser och intriger samt otaliga mängder skratt. den enda skillnaden från vad jag brukar titta på, utspelar sig serien i mumbai, indien. jag kan inte komma på någon serie att jämföra den med, men allting är kaotiskt roligt då amerikansk kultur plötsligt krockar med indiska traditioner och värderingar. som krydda på moset blir det extra roligt med de indiska karaktärerna, i sann bollywood- anda, som ska sälja plastiga skämtartiklar tillbaka till amerika och då de också blir tvugna försöka anama den amerikanska kulturen. jag är halvvägs genom första säsongen och vill inte riktigt att det ska ta slut.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0