love the skin you are in !

2011-08-23

jag satsar på fast stjärt och tvättbräda. helst innan jul. jag vill att man ska tveka på julskinkan- och istället vill jag att man ska vilja sätta tänderna i mitt ass. skämt-o-sido. just nu är träning och motion vrålviktigt. jag mår så mycket bättre av det ! känner mig så mycket mer hängiven livet. det gör allt det där andra i livet roligare. jag känner mig som om jag sprakar med en extra gnista när jag får utagera på gymmet dessutom. hur det nu fungerar så är där alltid energi över.

hittills denna veckan har jag tillbringat 3,5 timme på gymmet. jag ska sätta mig ner och knåpa ihop ett träningsschema, men framför allt satsar jag på kondition och styrka för rumpa och mage. det är mina områden jag kämpar med. jag vill kunna gå på stranden nästa sommar och slippa dra in magen. slippa se fisnödig ut. rumpan får gärna puta, men den ska vara fast och inte påminna om brylé. i know, alla tjatar; love the skin you are in. det gör jag, men jag mår ännu bättre när jag är i form. och det får hemskt gärna synas på kroppen när man är i form. magrutor om de är diskreta är visst fint på tjejer. så nu fortsätter vi att köra !

m.

Kommentarer
Postat av: Kristin

U go girl! det är så skönt när man kommit igång med träningen, man blir piggare, gladare och snyggare! ;)

2011-08-23 @ 22:29:27
URL: http://eastsideinc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0