investera mera

2011-08-04

den som inte kan förstå att en dyr designerväska är en investering kan jag inte rulla med. usch, det lät ju nått de..! jag äger ingen, men skulle så gärna vilja göra det. jag tror verkligen på hela den där filosofin med att inga andra gudar ha jämte mig, när man hittat sin självfrände. vad är poängen med att ha en dyr väska om man inte tänker använda den ? jag tänker då inte förvisa en fantastisk investering till landet av den mörka garderoben.

jag suktar just nu efter en mulberry väska; gärna konjaksfärgad men den får lika gärna vara svart. jag gillar den där klassiska- den är nästan som en portfölj fast i den mest genuint feminina av former. den är vacker ! just nu är det dock köpstopp- dels för att garderoben redan svämmar över av sådant som jag ännu inte använt och dessutom klarar inte ekonimin ett köp av mulberry- karaktär. jag ska i alla fall fortsätta drömma mig bort. mulberry & jag. en vacker dag.


bilderna har jag snott från net-a-porter & där kostar den svarta euro1,100 & den bruna euro940


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0