In brightest day, in blackest night. No evil shall escape my sight, let those who worship evil's might, beware my power; Green Lantern's light!

2011-08-07

jag och rasmus firade 3 årsdag i fredags.
fantastiska tre år och mer skall det bli.
jag älskar min r.
nu & föralltid !

vi firade dagen(kvällen) så orginellt med bio och middag ute.
jag är ingen superhjälte och sci fi-LOVER men, dra på trissor, green lantern 3D var över förväntan !
rymdvarelser, rädda världen, tajta trikåer och superkrafter har aldrig riktigt tilltalat mig.
fast det är möjligt att det är här det vänder.
en bidragande faktor kan ha varit att blake lively är drop dead gorgeous att titta på.
hon borde vara brunett för alltid !

efter bion blev det romantisk middag för två på indian curry hut, möllans bästa hak för indiskt.
chicken tikka masala; the one and only choice och massa nan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0