valborg -11

2011-04-30

hej hej- hallå !

1) garattis vår kung på bemärkelsedagen !
2) grattis till prins william och kate- som igår fick varann, på riktigt ?!

jag hade faktiskt lyckats missa allt detta ståhej. minns inte senast jag läste tidningen. fick åtminstone en skymt av klänningen. truly beautiful- utan tvekan !

valborg idag. jag drog turlotten och får stå på märtas till 18. det är väl okej. valborg känns sjukt överskattat. jag minns en valborgsfylla från 1an i gymnasiet som kunde slutat hur illa som helst- det insåg vi ju inte då, men nu i efterhand, när man blivit gammal och vis är det ganska så uppenbart att strandfest och starksprit inte är den mest lämpliga kombon.

ikväll firar (?) jag och rasmus på olika håll. jag gör höllviken och rasmus är på 30års fest. några större mängder alkhol ska inte förtäras, jag vägrar må skit imorgon när jag står limmad intill kaffemaskinen. bakfylla och espresso- är något jag försöker hålla mig ifrån. det är liksom som att börja om på ny kula. jag tål nog inte kaffe, min kropp blir helt konstig.

ikväll ska jag hänga med några glada från höllviken. det ska bli trevligt. gå banans med några väl valda, grilla och catcha upp. jag satsar på sänggång mellan 23-01, det känns liksom rimligt.

på återseende mina vänner, och en angenäm valborgsdag-kväll-natt !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0