tårtan

2011-04-17

här är den förresten.
1års- tårtan. ellas fina !
som vi höll på och så roligt vi hade.
made by me and gucke.
jag tycker att den är ett konstverk. ett smakfullt sådant, men ändå lekfullt och barnigt- utan att vara för mycket- trots att den är mycket. jag hann aldrig smaka, men utseendemässigt kan den vara bland det bästa vi har gjort, fanny och jag. jag skulle vilja jobba med det här ibland. det är så förbannat roligt.
jag funderar på om vi inte skulle ta beställningar ändå; gucke ?
vem vill inte ha en sån här till sin 1åring ?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag e totally på! :) tänk att tjäna några slantar på något sånt här kul!! Lycka!

2011-04-17 @ 23:05:27
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0