some dreams aren't meant to become true, thank God !

2011-04-14

att jag har livlig fantasi, no doubts about that ! emellanåt blir jag faktiskt rädd. att jag sovit oroligt är jag inte alls så säker på, jag vaknar nämligen utvilad varje morgon och minns knappt att jag lagt mig. trots skön sömn plågar mitt vilda drömmande mig en del. det är jobbigt att vakna kallsvettig och inte riktigt förstå allt det där som nyss hände.

natten till onsdagen drömde jag att rasmus dog i ett gängbråk- skjuten i huvudet ! förkrossad var jag. jag vart tvungen att väcka honom, bara för att höra att han levde. inatt tampades jag med tung tätt dimma (förvisso med petra tungården och sushi nama jonas- och det är en salig röra människor) på flykt undan någon läskig epedemi. världen hade, dessutom, slagit om på en femöring och blivit is. vi klättrade oss uppför is- och snöbeklädda höjder, hela tiden med andan i halsen. skulle vi klara oss ?

to be continued, tycker jag. för någonstans i all denna panikartade stämning, lyckas jag alltid klämma in lite humor. i detta fallet försökte jag mig på lite matchmaking med petra och jonas. så petra, i hope you like fish !

besos !
m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0