just another bricka ?

2011-04-09

vi har ju ett sånt där brickbord. jag verkligen älskar det. jag har alltid en hög med tidingar och massa ljuslyktor på det. det fyller egentligen ingen större funktion än så, men det är verkligen fint. nu funderar jag dock på att investera i en ny bricka till det. en av vårens nya leverantörer på jobbet heter spira och är ett 100% svenskt företag med visionen att sätta lite färg på tillvaron i våra hem. deras textillier är fantastiska. de har dessutom applicerat sina fantastiska tygermönster på allt från disktrasor till skärbrädor och brickor. jag är kär i dessa två;

brickor från spira; 495.-
vaser från bloomingville; 89.-

tråkigt besvärligt att välja. jag vet inte om jag kan, men behöver jag verkligen två ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0