jag hatar det.

2011-04-27

jag uppdaterar excel- dokument, räknar med mini-räknare och gör noteringar i samband med betalningar av räkningar, så fort lönen ramlat in. jag säger inte att jag är duktig med pengar, men koll- det har jag. jag vill vara säker på vart varenda krona hamnar. okej, kanske inte riktigt. för rasmus bor ihop med en riktig "slösa". jag insåg att påskhelgen kostade mig runt 700 spänn i mat och diverse + några andra aktiviteter inkluderat alkohol.

det kanske låter illa, men jag bli knasig. nu när jag suttit och räknat, markerat och fyllt i, så stämmer ändå inte siffrorna jag trodde jag hade med det jag har; det finns mer ! fast..,så länge räkningarna är betalda och jag sparat undan en del så gör det ju ingenting att det ändå blev plus. fast den där känslan av att inte veta hur eller varför, den är så obehaglig ! jag hatar det.

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0