gymkort, CHECK !

2011-04-26

jag tog mig i kragen och löste det hela med gymkort. vem kan motstå helår för 990.- (+220.- medlemsavg.) ? inte jag ! hakade på rasmus träningsschema och körde ben och mage. jag insåg att all magträning jag kört under våren varit helt åt helvete meningslös. det finns ingenting där. nu ska jag köra stenhårt med kondition och bli av med allting extra som jag dragit på mig runt lår, höfter och midja.

kost då ? faktum är att jag faktiskt inte orkar tänka på det så mycket. jag äter allsidigt, men har kommit ifrån stärkelsematen nästan helt. jag tycker inte att pasta& potatis är det godaste som finns längre. bröd och knäckebröd är dock svårt att leva utan. så att äta sig mätt och inte mer på en allsidig kost och träna regelbundet, det ska bli min nya melodi. förmodligen kommer jag att brottas med brutal träningsvärk imorgon. så denna veckan lär jag köra lugnt. jag är faktiskt sjukt taggad ! det är kanske bara en dryg månad kvar innan badsäsongen kör igång på riktigt och jag vill kunna känna mig fin i bikini. övriga missions denna veckan blir köp av easy tone- skor och träningskläder. vad gör vi ? nu kör vi !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0