upp with the tupp

2010-09-14

sex ringde klockan, and for what...? jag är ju ledig idag. jo, rasmus skulle till jobbet. jag bryr mig inte -jag är ledig idag ! och att sova tillsammans med älskling är det bästa som finns, så då kvittar det när klockan ringer. jag tänkte att jag skulle försöka somna om, men nu är jag typ för pigg för det. ligger dock kvar i sängen -jag är för trött för att gå upp. funderar på vad jag ska äta till frukost. yoghurt med pauluns müsli ? american panncakes ? rostemackor med ost & marmelad ? jag får se vilket det blir. idag är det i alla fall stanna inne, titta på tv och äta lemoncurdglass- väder. happydays ! ledighet när den är som bäst !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0