passion for fashion

2010-09-29

jag har aldrig förr brytt mig om mode och trender, inte så att det tagit upp all min kapacitet att överhuvudtaget tänka. jag tror att det är hösten som gör det. då får jag nytt liv. den allt mer påtagliga kylan ger mig tecken på liv, jag blir uppfriskad.

jag är en sucker för stickat, grova boots och lager på lager. det finns inget jag hellre skulle vilja klä mig i. det är ledigt och bekvämt, samtidigt som det håller en varm. kläder i största allmänhet är en ny passion och hobby som jag tror är här för att stanna.

till frukost idag har jag bläddrat i oktobernumret av ELLE. världens kanske bästa tidning efter veckorevyn, -bara för att jag älskar skvaller, mode, skönhet, dokumentärer och kultur i en salig blandning. men ska jag hämta inspiration så gör jag det gärna från ELLE. över 300 sidor ögongodis. jag är förlorad !

m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0