jag har fortsatt att vara bakis idag efter helgen, den är skön !

2010-09-20

helgen var maxad. fredagen var skön med sällskapsspel hemma hos broren. lördagen went alla all in. först sen lunch, tidig middag med bill svärfar lundborg och alla syskonen lundborg med oss respektive, plus lilla ella då. jag skyndade sendan iväg på tjejmiddag hos amanda och där vräktes det tacopaj och alkoholhaltidigt. patrik ljungberg kickade förfest innan det blev utgång, som också blev undergång dagen efter. moget att vägra låta bli att kolla kontoutdraget. det är inte okej att diskutera politik på fyllan och jag står sannerligen inte upp för andra människor som inte kan uppföra sig. i sin helhet - en smäckta spännade kväll/natt på stan. ett stort tack till min nya vänskap och kollega på skrattfronten - isa, du är grym !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0