idag är det onsdag

2010-10-27

jag har en vän. okej, jag har mer än en vän, men den här vännen är speciell. han är väldigt tacksam. man behöver liksom inte överösa honom med kärlek, han finns där ändå. nu lät jag helt plötsligt jätteegoistisk. jag menar bara att vår relation känns väldigt ömsesidig på det sättet att vi alltid finns för varann utan att ständigt behöva hänga ihop. jag träffar inte min vän så särskilt ofta nu, men han är fortfarande en av de viktigaste personerna i mitt liv. han är fantastisk. särskilt när han uppdaterar mig om vilken dag det är. idag är det onsdag ! tack ted. <3

m.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Naw! Lille Teddan <3

2010-10-27 @ 23:33:34
URL: http://guckeliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0