sneakpeek på julkorten

2010-11-16

jag lovade ju er smultron en liten tjuvtitt på mina julkort. idag hann jag med att göra två till. så den totala summan av julkort är just nu: 4 stycken ! jag tycker inte att det är så illa pinkat med tanke på att jag inte vet hur många jag ska skicka till ännu. det är så kul att tillverka julkort att det kanske slutar med att jag snart badar i mängder. hittills är jag riktigt nöjd med vad jag åstadkommit. det behöver liksom inte vara så avancerat, utan det är nästan finare med enkla och personliga kort. titta själv.




och det absolut roligaste, tycker jag, är att insidan inte alls ser ut som utsidan.
ängeln är hittills min favorit, den ska jag skicka iväg till någon speciell !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0