naruto

2010-11-11

jag älskade att rita manga (säger man så ? mangor heter det kanske...?) när jag var liten. jag älskar formen på deras ansikten, hur man kan få deras ögon att glittra och det spretiga håret. trots platta sträck på ett papper får man liv i deras ansikten med bara små uttryck. de är så coola !

elmontörs boyfriendo har länkat till en sida där jag hittar alla narutoavsnitten, jag är såld...efter tre avsnitt. jag kan inte sluta titta på hur vackra de är. dessutom kan det vara världens bästa serie. späckad med humor & spänning.

jag skulle också behöva lite kage bunshin no jutsu nu för att komma i tid. katten ska ha mat, jag ska; diska, borsta tänderna, hitta en ren blus, släcka, stänga av datorn och så vidare. skynda skynda !

see you in a jiff,

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0