morgonyoga

2010-11-02

godmorgon !

jag verkligen älskar att vakna med en snorig näsa, not ! det är verkligen insane vad mitt immunförsvar är nere i botten just nu. jämt trött och alltid någon liten krämpa som sätter stopp för mig att prestera 110 %. fast det är klart, det blir ju vad man gör det till. man behöver kanske inte springa ett maraton, men att vardagsmotionera det tror jag är precis lagom.

avnjuter min frukost. yoghurt med musli, pumpernickel som slår danskt rågbröd med hästlängder, proviva, te och färsk frukt. det återstår att se om det hela landar som en sten i magen eller om jag kan utföra mitt yoga-pass utan att gnälla.

entusiasmen lyser, eller hur ? jag är så där pigg, men faktum är; det är bara att göra det. så har jag bara 20 dagar kvar innan det är rutin. att se ljust på saker, det hjälper faktiskt. det kanske bästa av allt. jag slipper träningskläder som sitter tajt och kliar & jag kan träna utan skor. jag har vart dålig på att läsa på, men yoga känns optimalt att kombinera med lite löpning och powerwalking. utomhusaktiviteterna höjer mitt flås, och yogan hoppas jag kunna bli smidig, nerstressad och lite starkare av.

jag uppdaterar er om huruvida det hela gick. önska mig lycka till !

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0