lets practise the sun salutation

2010-11-11

nyss yoga, nu dusch och sen säng. sovmorgon imorgon innebär uppstigning nästan som vanligt, power-walk och yoga på det. jag mår illa. gårdagens nytta blev dagens onytta (?). vissa dagar är man latare, det är okej att ursäkta sig, man får bara se till att kämpa lite hårdare nästa gång man tränar. ted hängde med hem till oss efter att jag hade jobbat. hemlagad mat byttes mot china-box & BK. friterad kyckling, ris och jordnötssås - första tuggan god, resten åt jag för att jag var hungrig. nothing but flott ! gårdagens muskelpass bjöd idag på träningsvärk, men då vet jag i alla fall att jag lever. jag vet inte vad ni tycker, men det känns som att jag börjar ta mig i kragen, eller ?

m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0